Összes oldalmegjelenítés

2014. január 13., hétfő

3.rész ~Tudod,az Ő véleménye már nem igazán számít


























-Ooo Pattie,drágám nem is tudtam,hogy ma meglátogattok-köszöntötte őket Ariana.
-Hát nem is hozzád jöttünk-suttogta Pattie,mire én felnevettem Pattievel.Justinék értetlenül néztek ránk de mi csak nevettünk tovább.Mikor csöngettek a kaputelefonon.




-Halo.-szólt bele Justin.-... 

értem...köszönöm,viszlát.-tette le a telefont. - Itt vannak a 

vontatók.-mondta.Egy kicsit csalódott voltam,mert igazából maradtam volna még egy kicsit,

hogy jobban megismerjem Pattiet.



-Milyen vontatók?-kérdezte Pattie.-Azért a kocsiért jöttek,ami kint áll?

-Igen,az enyém.Lerobbantam és a telefonom is lemerült,és kénytelen voltam becsöngetni.Be 

kell,hogy valljam jobban jártam volna,ha egy házzal arrébb robbanok le.-Miközben 

beszéltem undorral néztem,ahogy Ariana megint rámászik Justinra. Szegényen már 

látszik,hogy nagyon idegesíti.-Szóval,már megyek is.Örülök,hogy megismerhettelek Pattie.-

fejeztem meg a "magyarázkodásomat". 



-Mi? Ne menj még el.-kapta el a kezemet a kisfiú,azt hiszem Jaxonnak hívják.-Kérleeeeeek.-

mondták egyszerre a kislánnyal.


-Jaj Édeseim,most el kell mennie..lehetőleg minél hamarabb-mondta Ariana. Az utolsó 

mondatát kicsit halkabban mondta,de még így is lehetett hallani.


-O,igen persze máris megyek.Nem szerettem volna zavarni.-mondtam gúnyosan,majd 

gyorsan elköszöntem Pattiektől,majd kiviharoztam a házból.



***Pár nap múlva***

Nickel azóta nem találkoztam,mióta kitettem.Elküldtem.Nem akartam vele egy fedél 

alatt élni.


-Istenem,miért nem tud már békén hagyni?!-kiabáltam magammal,ugyan is már napok óta 

hívogat egy ismeretlen szám de mikor felveszem akkor vagy nem akar,vagy nem mer 

beleszólni,vagy csak dadog össze vissza.




-Mi van már?!-szóltam bele a telefonba egy kicsit ingerülten.

-Szia-szólt bele kedvesen,rögtön felismertem a hangját.


-Öö,Szia...Justin?!-kérdeztem rá,hogy biztos legyek benne.

-Igen.Igazából csak azért hívtalak,hogy megkérdezzem,hogy esetleg..van-e kedved 

valahova elmenni?-kérdezte,félénken(?)

-Hát lenne,de nem hiszem,hogy Ariana örülne neki,szóval szerintem rossz ötlet.-a végét már 

egy kicsit halkabban mondtam neki.

-Tudod,az Ő véleménye már nem igazán számít,mivel szakítottam vele,nem igazán bírtam 

már vele.-mondta,kicsit bátrabban (?)


-Értem,ez esetben szívesen elmegyek  veled valahová.-válaszoltam mosolyogva.

-A ma este megfelel?-kérdezte.

-Persze-válaszoltam,most már nem lehetett levakarni a mosolyt az arcomról.

-Akkor 7-re ott vagyok,csinos legyél..bár te mindig az vagy-szerintem az utolsó mondatát 

magának szánta,mivel elég halk volt,de így is meghallottam.

-Köszönöm.-kuncogtam,ahogy hallottam Ő is eleresztett egy is nevetést.-Akkor most 

megyek,hogy időben elkészüljek.

-Rendben ,akkor pár óra múlva ott találkozunk.-szerintem csak húzta az időt,hogy ne rakjam le-

-Rendben akkor szia-köszöntem el.

-Szia.-Követte a példámat majd megszakítottam a vonalat.



*Pár óra múlva*


Pont mikor elkészültem,hallottam ahogy valaki csengett.Egy fekete térd fölötti egybe ruhát 

vettem fel,egy magassarkúval.Mikor leértem a lépcsőn,nagy léptekkel 

haladtam az ajtó felé.Mikor kinyitottam az ajtót,megdöbbentem attól amit láttam.




Ez lett volna a 3.rész,mivel este van ezért kicsit rövid lett,ezért holnap is jön még egy rész:)

Remélem elnyerte a tetszéseteket. Megszeretnélek titeket kérni,hogy komizzatok,hiszen 

csak így tudom,hogy mi a véleményetek:) xx

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó *___* Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Ha minden jól megy,akkor holnap jön a 4.rész:)

      Törlés
  2. Szióókaa! Wooow nagyon jó. és az is jó hogy megmaradsz a izgalomnál!
    Remélem lesz ma rész!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) 40 perc és kint lesz a következő rész,ha nem hamarabb!:)

      Törlés