Összes oldalmegjelenítés

2014. január 28., kedd

5.rész ~Vacsora




















Mikor kinyitottam az ajtót,megláttam Selenát,a földön

zokogni,gondolkodás nélkül,rohantam oda 

hozzá letérdeltem mellé,majd magamhoz öleltem.

-Héhé nyugi,semmi baj.-Nyugtatgattam Selenát.De Ő

csak még jobban sírt.-Semmi baj,itt vagyok.-

mondogattam neki halkan.Mikor már nem sírt annyira eltoltam egy kicsit magamtól és belenéztem

a gyönyörű barna szemeibe,amik most kicsit pirosak voltak a sírástól.-Elmondod,hogy ki volt ez a

gyerek?-kérdeztem kedvesen.Selena egy aprót bólintott majd megszólalt.

-Ő a volt barátom Nick. Szakítottam vele,mert megütött mások előtt,és leribancozott.És nem igaz

amit rólam mondott.-könnyezett be megint,de én csak még jobban öleltem.Nem tudom elhinni,hogy

ez a nyomorék képes volt bántani Selenát.

-És mi lenne,ha még is csak elmennénk vacsorázni?-kérdeztem mosolyogva.Pár percig

gondolkodott a válaszán,majd egy kicsit bólintott,hogy benne van.

-Akkor mindjárt mehetünk csak megcsinálom az arcom.-nevetett egy kicsit.Olyan szép mikor

mosolyog.Meg hát mindenhogy.

-Így is szép vagy,de ahogy gondolod.-mosolyogtam rá.Selena bement a fürdőbe,majd pár perc

múlva kijött.Megfogtam a kezét,majd lementünk a lépcsőn.Selena bezárta az ajtót és lekapcsolta a

villanyt,amíg én kinyitottam neki az ajtót.

-Ö,köszönöm.-mosolygott,és nyomott egy puszit az arcomra.Itt már lesz valami,majd

meglátjuk,hogy vacsora után,mit szeretne.Beültem a kocsiba,és elindítottam.20 perc múlva

megálltam az egyik kedvenc éttermemnél.

Leállítottam az ajtót,gyorsan kiszálltam,hogy kitudjam nyitni az ajtót Selenának.Selena csak

mosolygott.Átkaroltam a derekánál,és bementünk. Már délelőtt lefoglaltam az asztalunkat,amit

egy igen dögös,hosszú barna hajú pincérnő mutatott meg nekünk.Selenán láttam,hogy inkább egy

ronda szemüveges lánynak jobban örült volna.Mindketten rendeltünk,Selena valami salátát én

pedig Bolognai Spagettit. Megunhatatlan. Selena folyton nevetett,először nem értettem de utána

rámutatott az arcomra.Teljesen piros volt a szósztól,amin én is jót nevettem.

Sokat beszélgettünk elmondta,hogy hogy is volt ez a Nickes ügy.Egyszer még leverem ezt a fazont.

**

-Örülök,hogy végül elmentünk vacsorázni.-mosolygott Selena az ajtóban állva.

-Igen.Jól éreztem magam veled.-mosolyogtam én is,majd a derekánál fogva,kicsit közelebb húztam

magamhoz,már csak pár centi volt köztünk,pár másodperc múlva már az sem volt,mivel

megcsókoltam.Sok lánnyal csókolóztam már,de ennek a lánynak a csókjában volt valami

különleges..még nem csókoltak meg így mint most Ő.Pár perc múlva fényképező gép kattogásra

lettünk figyelmesek,azok a rohadék fotósok még ilyenkor sem tudnak békén hagyni. Selena gyorsan

kapcsolt és berántott az ajtón.

-Ezt nem hiszem el,már megint viríthatok a főcímlapon.Már látom is "Justin Biebernek új

kiszemeltje van." - motyogtam dühösen.

-Biztosan nem lesz semmi baj.-mosolygott Selena,de láttam rajta ,hogy megvan döbbenve.

-Ne haragudj,hogy ezzel fejeződött be az esténk.-Sütöttem le a szemeimet.Igazából nem értem,

hogy miért kértem bocsánatot,régebben ilyenért sosem kértem..sőt.

-Tudod,szerintem még nem fejeztük be az estét.-mondta,egy kicsit szégyenlősen de még is kacéran.

Közelebb lépett,kicsit "felpipiskedett",majd megcsókolt.És már megint azt érzem,amit az előbb.

Finoman ráhelyeztem a két kezem a combjaira amit elkezdtem simogatni,majd felkaptam.

Selena elkezdte csókolgatni a nyakamat miközben mondta,hogy merre kell menni.

Mikor beértem a szobájába,szépen leraktam az ágyra,fölé kerekedtem,és most én vettem  át az

irányítást..



Ez lenne az 5.rész.:) Sajnálom,hogy ilyen rövid lett,de ez mellett a blog mellett még van 1 amit

szintén egyedül csinálok,és van egy közös oldalam az egyik barátnőmmel.

/ http://baratokbaratokex.blogspot.hu/ / 3-4 komi után jön csak a következő.:) xx





12 megjegyzés: