Összes oldalmegjelenítés

2014. január 30., csütörtök

6.rész ~Séta

'...és most én vettem át az irányítást.."


Kicsit megemeltem a hátát,hogy könnyen letudjam húzni a cipzárt,miután sikeresen végre hajtottam,a ruhát a szoba másik végébe hajítottam.De addig Selena sem tétlenkedett,lehúzta rólam a pólómat,majd apró kis kezeivel a kockás hasamat simogatta,mikor lejebb vándorolt a keze,erősen belemarkolt férfiasságomba,amitől egy jóleső nyögés,szaladt ki a számon.Ismét fordítottam helyzetünkön,így Selena volt alattam,gyorsan megszabadítottam azoktól a ruhadaraboktól amik még rajta voltak,és magamról is.Végig pusziltam a hasát,majd elértem oda ahova akartam.
Szétnyitottam Selena lábait,és elkezdtem kényeztetni.Először két újammal,majd a nyelvemet is használtam. Selena beletúrt a hajamba,valószínűleg tetszik neki.

                                                       **Selena szemszöge**

-Ahh Justin-nyögtem,komolyan Nick Justinnal szemben egy kis senki.
-Ez az bébi,élvezz el nekem.-suttogta,és pár másodperc múlva,teljesítettem a kérését.Justin feljebb csúszott és megcsókolt,és a lábaim közé helyezte magát.
-Mehet?-kérdezte.Aprót bólintottam,majd megéreztem Justint alul,pár percig nem mozgott,hogy megtudjam szokni hatalmas méretét,majd szép lassan elkezdett ringatózni bennem.Én is átvettem a ritmusát,és mikor félúton találkoztunk,mindketten hatalmasakat nyögtünk.Justin minden lökésével eltalálta azt a bizonyos "G" pontot.Már teljesen szétkarmoltam a hátát,amitől Ő csak még jobban beindult,gyorsított a tempón,majd pár perc múlva együtt léptük át a gyönyör kapuját.Justin fáradtan dőlt le mellém,és magához húzott.A fejemet mellkasára raktam,és hallottam a szívét,hatalmasakat dobbant.Pár perc múlva már ez is csillapodott.
-Justin?!-mondtam halkan
-Hm?
-Akkor most mi van közted és köztem.És Arianával mi van?-kérdeztem félénken.
-Figyelj Selena,Arianaval szakítottunk,és a többit meg holnap megbeszéljük,mert szeretnék valamit mondani.Nagyon álmos vagyok most.-mondta
-Rendben van,akkor jó éjszakát.-mondtam és egy puszit nyomtam az arcára,és átfordultam a másik irányba.Pár perc múlva erős karokat éreztem meg derekamon,Justin magához húzott.
-Jó éjszakát.-puszilta mag a nyakamat.
-Jó éjt.-suttogtam.


*********


Reggel mikor felkeltem Justin még aludt,gondoltam csinálok egy kis reggelit.Halkan kikeltem az ágyból és felhúztam egy bő pólót és egy sortot.
 (katt a képért.)
Lementem a konyhába,és nekiálltam rántottát csinálni.
Már majdnem készen voltam,mikor két kéz fonódott a derekam köré.
-Cica,ne húzz ilyen rövid gatyát mert lefoglak teperni...megint.-suttogta a fülembe.
Mikor megfordultam Justin gyönyörű barna szempárjaival találtam szembe magam.
-Jó reggelt.-mosolyogtam.Justin közeledett az arcomhoz,majd megcsókolt.-Csináltam ilyen..rántotta félét,de szerintem rendelhetünk is,mert nem hiszem,hogy valami jó lett.Justin kuncogott egy kicsit,és lehozta a telefonját az emeletről.Rendeltünk pizzát,és szépen elfogyasztottuk.


-Arra gondoltam,hogy elmehetnénk sétálni.-mondta Justin.
-Jól van,mikor?-kérdeztem mosolyogva.
-Akár most is.-mondta
-Akkor várj egy kicsit,átöltözök.-felrohantam a szobámba majd elkezdtem turkálni a ruháim között.Mikor meg lett,nagy léptekkel szaladtam le a lépcsőn.
(katt a képért.)
Justinnal kézen fogva sétáltunk,mikor feljött az a kellemetlen téma..
-Öh Justin?!-mondtam
-Mondjad,édes.-mosolygott
-Akkor most mi van köztünk..mert..mert  nem akarom,hogy úgy érezd,hogy azért mert lefeküdtük,akkor most együtt kell lennünk...amit megjegyzek örülnék,csak..ahhj-hadartam
-Figyelj Selena..

Sziasztok:) Ez lett volna a 6.rész:) Remélem mindenkinek tetszett.Minimum 7 komi és jön a következő:) 


11 megjegyzés: