Összes oldalmegjelenítés

2014. január 14., kedd

4.Rész ~Menj el innen!



















*Pár óra múlva*


Pont mikor elkészültem,hallottam ahogy valaki csengett.Egy fekete térd fölötti egybe ruhát 

vettem fel,egy magassarkúval.Mikor leértem a lépcsőn,nagy léptekkel 

haladtam az ajtó felé.Mikor kinyitottam az ajtót,megdöbbentem attól amit láttam.



Justin egyszerűen szívdöglesztő volt.Így még nem igen láttam,nem mintha olyan sűrűn 

látnám.Egy fekete farmer volt rajta,és egy fehér ing aminek az úja fel volt tűrve.A lábán 

természetesen Supra volt,mint mindig,de amin megakadt a szemem az egy szál vörös rózsa

volt amit a kezében tartott.



-Szia.-köszönt mosolyogva

-Szia-mosolyogtam én is,kicsit kínos volt,hogy ilyen sokáig bámultam..

-Nagyon csinos vagy,ezt neked hoztam.-bókolt,majd  átnyújtotta a rózsát.

-Köszönöm,gyere be ,gyorsan belerakom a rózsát egy vázába.-mondtam

Justin beljebb jött,és követett egészen a konyháig ,ahol kerestem egy keskeny vázát,a 

rózsának.

-Nagyon csinos vagy.-mondta hirtelen Justin.

                                                     **Justin szemszöge**



-Nagyon csinos vagy.-mondtam hirtelen

Köszönöm.-mosolygott.-de ezt már mondtad.-nevette el magát

Hát ez nagyon gáz volt.Tényleg mondtam már? De tényleg nagyon dögös volt.A vörös ruha szépen 

rásimult a testére.De a ruha nélkül még gyönyörűbb lenne..mondjuk az ágyamban. 

Gondolkodásomból egy nagy csörömpölés zökkentett ki. Az ajtó felé kaptuk mindketten a fejünket.

Elindultam az ajtó felé,de Selena hamarabb oda ért.


-Justin..öö kérlek menj fel a szobámba,és ne nyúlj semmihez.-mondta,de nem 

mozdultam.Elindultam az ajtó felé,Selena arrébb ment,hogy kitudjam nyitni az ajtót. Mikor

kinyitottam,egy korombeli sráccal találtam szembe magam. Kék szemei és barna haja volt.



-Selena,beszélnünk kell.-jött be a házba,mintha ott sem lennék.

-Nick,nekünk nincs miről beszélgetnünk.Menj el innen! Most!-mondta Selena,hallottam a 

hangjában,hogy már majdnem sír,de tartotta magát.Nick rám nézett,és lenéző pillantásokat vettet 

rám.


-Á,már értem.Új játék szered van.Mr.Bieberhez van szerencsém,ugye? Adok egy tanácsot.-Ennek

a hölgynek csak arra kellesz,hogy lefektesd,és mikor végeztetek elküld a picsába!-Mi van?! Én ezt 

nem nézem ki Selenából!Ez most teljesen lesokkolt.

-Na jó,most volt elég,takarodj ki a házamból,és lehetőleg ne is gyere vissza!-kiabált Selena,majd

egy szív alakú medálos nyakláncot tépett le a nyakából,és hozzá vágta Nickez.


Selena felszaladt,Nick pedig elment. Nem tudom,hogy most mit csináljak.

Menjek fel és vigasztaljam meg Selenát,vagy ha is mehetek.

Nem gondolkodtam tovább,megindultam a lépcső felé. Mikor felértem a lépcsőn kicsit bizonytalan 

voltam,mivel elég sok szoba volt.Végül azt választottam amelyikből hangok szűrődött ki.

Mikor kinyitottam az ajtót,megláttam Selenát,a földön zokogni,gondolkodás nélkül,rohantam oda 

hozzá letérdeltem mellé,majd magamhoz öleltem.



Ez lett volna a 4. rész:) remélem mindenkinek tetszik:) Ahogy már mondtam,ne féljetek 

kommentelni.Még nem tudom,mikor lesz a következő rész. xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése